| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLHX / Street Glide
Bouwjaar: 2011
KM stand: 65491 Km
Kleur: Denim Black
Cilinder inhoud: 1690 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 Maanden
Opties en Accessoires: ABS.
Cruise control.
Cobra dempers.
Valbeugel.
hak / teen schakeling.
3-1 achterlichten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
| Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
| Cilinder inhoud | 1690 cc |
| Comp. verhouding | 9.6:1 |
| Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 134 Nm bij 3500 tpm |
| Koppeling | negen voudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 9.594 |
| Overbrenging | getande riem |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 22.7 liter |
| Topsnelheid | nb km/u |
| ABS | nee |
| Frame | stalen buizenframe |
| Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
| Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
| Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Voorband | BW 130/80B18 63H |
| Achterband | BW 180/65B16 81H |
| Wielbasis | 1625 mm |
| Lengte | 2430 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 715 mm |
| Drooggewicht | 355 kg |
| Leverbare kleuren | Vivid Black, Scarlet Red, Merlot Sunglo, Sedona Orange, Black Denim, White Hot Denim, Psychedelic Purple / Vivid Black, Apple Green / Vivid Black |
| Beschrijving | |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 |
Joeys Motor Ranch |
|
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2019811
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken