Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE SPECIAL 114 - 2019

11084 Km
Industrial grey
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Harley-Davidson FLHXS Street Glide Special 114"
€ 25.900,- incl. garantie en servicebeurt
€ 440,06 p/maand *vraag naar de lease voorwaarden


Motor: 1.868 cc / 114 Ci Milwaukee Eight
Kleur: Industrial grey denim
Tellerstand: 11.084 Km
Bouwjaar: 2019
Garantie: Ja, 3 maanden. (6/9/12 maanden op aanvraag)

Opties en Accessoires:
• 6 Speed versnellingsbak
• Incl. volledige service beurt
• 6.5 Boom! Box GTS infotainment display
• Bluetooth
• USB aansluiting en opladen
• Cruise Control
• ABS
• Valbeugel
• LED Daymaker koplamp
• APE stuurkit 12"
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering

  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die zelfs uitgebreid kan worden naar een duur van 36 maanden Europa dekkend.

    Trots op ons unieke dealerschap MV Agusta en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Ducati's en Harley Davidson's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: verkoop@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Volg ons via:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion