Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE SPECIAL FLHXS - 2016

Garantie: Ja
7641 Km
Denim Black / Red Pinstripe
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLHXS 103Ci Streetglide Special

Black Ediiton
Denim Black / Red Pinstripe
ABS Alarm
Vance & Hines Black Exhaust
Arlen Ness Aircleaner
Smoke Windshield
19 inch Frontwheel
Cruise controll
Harley-Davidson Navi 6.3
Boom Box Audio
Bleutooth - Stuurbediening
Smoke turn signals
Daymaker Led Light



Super mooie FLHXS 103Ci Street Glide Special , Slechts 7.641 Km , Verkeert in Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion