Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE SPECIAL FLHXS - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
10.322 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
harley-davidson - street-glide-special-flhxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Harley Davidson FLHXS Street glide special M8 Black Edition.

Bouwjaar 2022
Km stand 10.000

BTW MOTOR DE PRIJS IS INCL BTW DUS 22.314EURO EX BTW!!!

De motor word afgeleverd met Nederlands kenteken.

Hij rijd als nieuw en ziet er ook zo uit!!

Mooie extra's zoals 
Full Black Parts 
Cvo Koffers
Led koplamp
ST logos
Open luchtfilter 
Cruise controle
Apple carplay
Abs
Alarm

Prijs 27.000 INCL BTW INCL 6 maanden garantie en een beurt.

Prijs ex btw 22.314euro.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.

  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Beveiliging / alarmsysteem, Black edition, Bluetooth , Boordcomputer, Cruise control, Fairing, koplamp, andere, Navigatie, Open luchtfilter, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
J&M Motorcycles
Haspelweg 37
Deurne
Plan de route
0620454790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion