Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
TOBACCO FADE
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
harley-davidson - tri-glide-ultra-classic-flhtcutg
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 159 Nm
Tankinhoud: 23 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: ??462 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Deze 2024 FLHTCUTG Tri Glide Ultra in de kleur Tobacco Fade hebben wij binnenkort beschikbaar in onze showroom.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: ? 462,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf ? 100,09 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 26 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00. Deze maand zijn wij vanwege Koningsdag op zaterdag 27 & zondag 28 april gesloten.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audio installatie, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Cruise control, Elektronisch Stabiliteits Programma, full-LED koplampen, Kleur rood, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Multimedia-voorbereiding, Spraakbediening, Topkoffer, Treeplanken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion