Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WL 750 CC - 1953

Garantie: Ja
91 Km
BLAUW
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Modeljaar: 2019


Collectors item compleet gerestaureerd en gereviseerd. In concourse conditie.

Originele WL 750 H-D zijspan bak van Goulding met hardhouten vloer.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

Door de leeftijd van deze motor kunnen wij geen garantie geven.

U rijdt deze motor al vanaf: € 165,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Het grootste aanbod motoren, kleding en accessoires. Kom bij ons langs in de showroom.

KOOPZONDAG 28 JULI VAN 12:00 - 17:00 UUR.

LET OP! Vanaf 1 april zijn de openingstijden gewijzigd. Geopend tot 17.30 uur, vrijdagavond koopavond.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2019 Motoroccasion