Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Grijs
Vermogen:
92 kW
Teller:
44.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CB1000R 2008.

Valdoppen.
Goede banden.
Nieuwe olie.
Korte kentekenplaathouder,origineel erbij.

inruil mogelijk.


 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Roelofs Motoren
Halle-Nijmanweg 9
Halle (Bronckhorst)
Plan de route
06-11178671
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion