Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 - 2014

€ 7.999,- € 8.999,-
24000 Km
Wit
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een Honda CB1100?

Mis deze winterdeal dan niet!

Van €8.999 nu voor €7.999


Wij van Harder Motoren bieden je dit unieke supergave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2014 en heeft pas 24000KM ervaring en verkeerd in bijna nieuwstaat!

De motorfiets komt met gave opties;
- Hepco & Becker 3-delige kofferset(zie foto 23),
- Hepco & Becker kofferbeugels,

- Valbeugels op blok,
- Custom lederen zadel,


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €7.999 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!
Opties en Accessoires:
ABS, Comfortzadel, Kofferset, Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion