Nieuwsbrief:

HONDA  CB 300 R - 2020

€ 5.490,- € 5.958,-
Garantie: Nee
0 Km
ZWART
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
honda - cb-300-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Nieuw: Ja
Garantie: Fabrieksgarantie

De lichte, nieuwe Honda CB300R heeft een vinnig vloeistofgekoeld 286cc monocilinderblok. Een echt juweeltje dat op een grote schare fans kan rekenen, vanwege zijn gretige karakter en de manier waarop het in de toeren klimt. Het is een blok dat de adrenaline laat stijgen, maar goed bruikbaar is in de stad, op secundaire wegen en de snelweg. Het topvermogen van 31pk (23,1 kW) wordt geleverd bij 8.500 tpm met een koppel van 27,5 Nm bij 7.500 tpm. De 6-versnellingsbak zorgt voor een goede spreiding van het vermogen en een stevige acceleratie. De CB300R legt 200 meter af in slechts 9,2 seconden.

Ook de nieuwe CB300R heeft een volledig nieuw stalen buizenframe met een hoge stijfheid en goede feedback. Daarnaast is hij uitgerust met hoogwaardige 41mm upsd voorvorken en een schokbreker met 5-voudig instelbare veervoorspanning. De CB300R weegt slechts 143 kg rijklaar.

Geschikt voor A2 (35 KW) rijbewijs

Leverbaar in de kleuren:
Mat Axcis Gray Metallic
Candy Chromosphere Red
Black
Mat Crypton Silver Metallic.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2020 Motoroccasion