Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S HORNET - 2003

Garantie: Nee
30654 Km
Zwart
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 2003
Kilometer 30654
Blok 600cc

Goede sportieve Hornet in prima staat. Heeft wat gebruikssporen naar leeftijd. De motor maakt iets lawaai uit de versnellingsbak in neutraal maar dit is een leeftijdskwaal. Dit komt vaker voor. We hebben een flinke proefrit gemaakt van ongeveer 150 km en alles gaat naar behoren, hij rijdt en schakelt soepel en goed. Leuk om mee te rijden. 

Voor- en achterbanden in zeer goede staat. Ketting is ook zeer goed. Recent onderhoud gehad. Genoeg power en zal voor vlotte ritten zorgen  

Prijs € 2300,- inclusief onderhoudsbeurt.

 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2025 Motoroccasion