Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 F ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
35.527 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Honda CB650F ABS met mooie accessoires;

-IXrace uitlaatsysteem
-Barracuda carter beschermers
-Healtech gear indicator
-Korte kentekenplaathouder
-Led knipperlichten
-Radiator beschermer

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Termaat Motoren
Hertogstraat 74
Nijmegen
Plan de route
024-3229575
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion