Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 F - 1990

Garantie: Ja
56769 Km
ROOD
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
honda - cbr-1000-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Zeer nette CBR 1000F
bouwjaar 1990
km stand: 56769

bij eventuele vragen kunt u het beste
even bellen met: 0629049930 / 033
2853828
  • bij eventuele vragen kunt u het beste
    even bellen met: 0629049930 / 033 2853828

    Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In
    onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij
    hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons
    meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren
    hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook
    nieuwe collecties voor outlet prijzen.

    wij verwelkomen u graag bij ons in de showroom
    Met Vriendelijke Groet,
    Team Brouwer Motorsport

    Hierbij onze openingstijden:
    Ma: 09:00 - 18:00
    di: 09:00 - 18:00
    Wo: 09:00 - 18:00
    Do: 09:00 - 18:00
    vr: 09:00 - 18:00
    Za: 09:00 - 18:00
    Buiten openingstijden zijn wij op afspraak geopend

    Brouwer Motorsport
    Patroonstraat 3
    3861 RN Nijkerk
    www.brouwermotorsport.nl/





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motorsport Nijkerk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2020 Motoroccasion