Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD - 1997

Garantie: Ja
51128 Km
ROOD
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Zeer nette goede, betaalbare en betrouwbare Honda CBR1100 Black Bird

Zien is kopen zeker weten.


Motorcenter Venlo 077-3872211 na 18.00 uur, in weekend 06-51305405

In onze showroom vindt u vele nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. Ook voor onderhoud, verzekering, financiering, banden, schadereparaties en koffie het adres.

Tevens uw MOTORKLEDING en ACCESSOIRES specialist met de meeste keus van zuid Nederland..

Kijkt u gerust ook eens op WWW.MOTORCORNER.NL


  • Openingstijden winterperiode t/m 01-03-2019 :

    * Zondag en maandag rustdag
    * Dinsdag t/m vrijdag van 12.30 uur tot 18.00 uur.
    * Zaterdag van 09.30 uur tot 16.00 uur.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion