Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 125 R - 2008

Garantie: Ja
18938 Km
Rood
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
honda - cbr-125-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CBR 125 R! 

3.295,- of vraag vrijblijvend financiering aan!

Opties en Accessoires:
• bj. 2008
• 18.938 KM  
• 125cc a1 11kw rijbewijs geschikt! 
• Duo seat cover 
• Kuip ruit smoke  
• Sleutels compleet 
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion