Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA CBR 250 R HRC
- Akrapovic optioneel !!
- Nette originele motor
- HRC kleuren
- A2 motor
- LET OP !!! vanaf 5 september tot en met 12 september zijn we een weekje op vakantie. Zaterdag de 13 zij n we weer aanwezig..
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 4-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 76 mm x 76 mm |
Cilinder inhoud | 249.4 cc |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | PGM-DSFI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 26.4 pk / 19.4 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 22.9 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 37 mm telescoopvork |
Vering achter | Pro Link Monoshock |
Remmen voor | 296 mm remschijf |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 110/70/17 |
Achterband | 140/70/17 |
Wielbasis | 1369 mm |
Lengte | 2030 mm |
Breedte | 709 mm |
Hoogte | 1127 mm |
Zithoogte | 784 mm |
Drooggewicht | 162 kg |
Leverbare kleuren | Zwart Blauw |
Beschrijving | Nieuw in 2011 is de CBR250R die de ontegenzeggelijke voordelen van een 250 cc-machine combineert met de tijdloze CBR-kwaliteiten op het gebied van hoge prestaties, intuïtieve handlingeigenschappen en ongeëvenaard gebruiksgemak. Het resultaat is een buitengewoon veelzijdige motorfiets die in staat is elke taak te vervullen en tegelijkertijd de adrenalineproductie zo ver verhoogt dat elke rit een genot wordt. |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken