Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 250 R - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
ROOD/ WIT /BLAUW
Vermogen:
19 kW
Teller:
38.985 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
honda - cbr-250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

HONDA CBR 250 R HRC

- Akrapovic optioneel !!
- Nette originele motor
- HRC kleuren 
- A2 motor

 

  • LET OP !!! vanaf 5 september tot en met 12 september zijn we een weekje op vakantie.  Zaterdag de 13 zij n we weer aanwezig..


    Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
06-25457013
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion