Hele nette Honda CBR600F met ervaring. 91000 km op de teller.
Verkoop in opdracht van klant.
Motor is helemaal origineel en heeft netjes zijn onderhoudsbeurten gehad. Banden nieuw.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn
Boring x slag
67|42.5
Cilinder inhoud
599
Comp. verhouding
12:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI elektronische brandstofinjectie
Ontsteking
Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging
Vermogen
109|80|12500
Max. koppel
63|10000
Koppeling
Natte platenkoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
O-ring ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
43 mm cartrdige-telescoopvork, 120 mm veerweg
Vering achter
Pro-Link, gasgevulde schokdemper met apart reservoir en instelbare veervoorspanning in- en uitgaande demping, 120 mm veerweg
Remmen voor
Remmen achter
Voorband
120/70 ZR17 (58W)
Achterband
180/55 ZR17 (73W)
Wielbasis
1390
Lengte
2065
Breedte
685
Hoogte
1135
Zithoogte
805
Drooggewicht
171
Leverbare kleuren
Digital Silver Metallic, Italian Red
Beschrijving
Honda's bekende hoogtoerige 16-klepper biedt veel vermogen en is gebouwd om te zegevieren. Het innovatieve DOHC-motorblok met elektronische brandstofinspuiting zorgt voor een felle acceleratie en volop vermogen tot aan het rode gebied, dat bij 13.000 t/min begint.
De grootste sensatie is om deze machine heerlijk plat te leggen in een bocht, met honderd procent controle.
Bent u op zoek naar een goede gebruikte motor? Laat het ons weten wij kunnen u daarbij helpen tegen de scherpste prijs !
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.