Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 2007

39900 Km
Rood/Zwart
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
STUNTMOTOR // Veel aangedaan maar nog niet af. Motor heeft lichte kras schade aan topkuip en zijkuipen. Afgezien hiervan geen beschadigingen of de beschadigde delen zijn vervangen voor nieuw. Origineel Nederlandse motor met 2 sleutels en boekjes. Zichtbaar binnengestaan en goed op gepast. 

Wat is al gedaan / nieuw / 0km:
Onderhoud: Olie + filter, K&N luchtfilter, bougies, rem olie v&a, koelvloeistof.
Stuntparts: kettingset 15/60 did ketting, sump buffle in het carter, carterstop met magneet, crashbar l&r, steel subcage, short exhaust, hot boddies knipperlichten voor, verstelbare rem/koppelings hendel, rvs 3 delige remleiding voor, rvs remleiding achter, sharkfin, valdoppen achterbrug.

Gebruikte onderdelen gemonteerd: set zgan Michelin banden en gear-indicator. Los erbij: superbike stuur met kroonplaat, nieuwe versterkte koppelingsplaten.

Wat kan je doen? originele kettingset erweer onder en rijden. Of topkuip afzagen, stuur monteren en nog een extra rem. Dikke stickerset erop en stunten maar.

Mag bij een net bod weg, anders bouw ik er rustig mee door. 

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion