Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 RR - 2005

Garantie: Nee
25100 Km
Repsol
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
honda - cbr-600-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CBR600rr Repsol 
Kenteken : 36-MS-RX
km stand : 25100

Zeer Mooie Honda die helemaal Repsol is uitgevoerd .
Heel mooi en klinkt super met zijn YOSHIMURA uitlaat .

- Kleine knipperlichtjes 
- RenG korte kentekenplaathouder 
- yoshimura uitlaat ( origineel aanwezig ) 
- Seat cover 
- 2 sleutels 


Word afgeleverd met een onderhoudsbeurt 

Serto Motoren 
Bosschenhoofd 
RDW erkend 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Serto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion