| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Comfort seat, Windscherm, Zadeltas
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoeld DOHC |
| Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
| Cilinder inhoud | 471 cc |
| Comp. verhouding | 10,7:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | PGM-FI |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 46,9 pk / 34 kW bij 8,500 tpm |
| Max. koppel | 43.3 Nm bij 6,000 tpm |
| Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 11,2 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | |
| Vering voor | 41mm telescopische vork |
| Vering achter | Showa with pro-link system |
| Remmen voor | 320 mm enkele schijf met ABS |
| Remmen achter | 240 mm enkele schijf met ABS |
| Voorband | 130/90-16M/C 67H |
| Achterband | 150/80-16M/C 71H |
| Wielbasis | 1,488 mm |
| Lengte | 2,188 mm |
| Breedte | 820 mm |
| Hoogte | 1,094 mm |
| Zithoogte | 690 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green. |
| Beschrijving | Voel je vrij

Druk je stempel.



De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken