Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
TITANIUM GRIJS
Vermogen:
Teller:
13.148 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Honda CMX 500 Rebel – Occasion 2019 – Met ABS – Geschikt voor A2

Deze Honda CMX 500 Rebel uit 2019 is een stijlvolle en toegankelijke cruiser in de fraaie kleur Mat Titanium Grijs. De soepele 500cc parallel-twin biedt een perfecte balans tussen kracht en gebruiksgemak, ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders.



Voorzien van ABS en een compacte lederen tas, handig voor het opbergen van een slot of kleine spullen. Dankzij het vermogen van 35 kW is deze Rebel geschikt voor het A2-rijbewijs, zonder in te leveren op rijplezier.



Zoals al onze motoren wordt ook deze Rebel 500 geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie, een volle tank, een professionele poetsbeurt en 10 dagen gratis all-risk verzekering (niet van toepassing op scooters).

Motorstore Uithoorn, officieel dealer van Kawasaki, Yamaha en Suzuki, is hét adres voor motorrijders in Amstelveen, Aalsmeer, Hoofddorp, Mijdrecht, Nieuw-Vennep en Amsterdam.
Kom langs voor een proefrit – de koffie staat klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion