Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN - 2017

34800 Km
Rood
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Schitterende Africa Twin met Honda kofferset, tanktas en valbeugel met mistlampen. 

Van eerste eigenaar en dealer onderhouden. Compleet met sleutels en boekjes. Kleine meerprijs te leveren met topkoffer of minderprijs zonder koffers.

Meer info of afspraak bel gerust met M: 0618 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion