Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT - 2021

Garantie: Ja
11486 Km
MAT BALLISTIC B
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Niet van nieuw te onderscheiden Honda CRF 1100 Africa Twin DCT. Echt een plaatje van een motor, waar je alles mee kunt. Heelijke motor voor de langere reis, voldoende vermogen om sportief te rijden en al het DNA om buiten de gepaande paden te gaan en onverhard de bergen in.

De DCT laat jouw de keuze of je comfortabel wilt rijden en de motor zelf het schakelwerk laat doen, of jij schakelt met de flippers aan het stuur.

Deze motor is voorzien van:
* Valbeugels onder en boven
* Grippads aan de zijkant van de tank
* Middenbok
* Bleutooth smartphone koppeling met Apple Carplay
* Rijmodi: Offroad/ Urban/ Gravel/ Tour
* Rijmodi: mogelijkheid tot instellen eigen 'user-mode'
* ABS on/ off
* Cruisecontrole
* TFT display
* Instelbare achtervering
* Led knipperlichten voor en achter
* Handkappen
* Tankpad

Technische info: 219kg/ 1.084cc/ 2 cilinder/ 75kW
Garantie: 12 maanden Bovag

Trefwoorden: CRF 1100/ CRF-1100/ CRF1100/ Africa Twin/ Africatwin/ Africa-Twin/ CRF 1000/ CRF-1000/ CRF1000

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
* BOVAG Garantie
* Omruilgarantie (14 dagen)
* Afleverbeurt en 40 Puntencheck
* Tank minimaal half vol
* Tenaamstellingskosten
Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3000 km vrij van regulier onderhoud.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion