| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Heerlijke cruiser van Honda de CTX700 DTC.
Door zijn lage zit is deze motor voor bijna iederen prima te rijden.
Met de valbeugels en mooie mistlampen krijgt deze motor een mooie extra body.
En met de mooie originele zijkoffers kan je ook nog eens makkelijk persoonlijke goederen meenemen.
Door het vermogen van
35 kw is deze motor ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
- Nieuwe kettingset gemonteerd.
- Slijtdelen zijn in een prima staat.
-
- Een maand gratis verzekering.
Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Bekijk ook eens onze andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen
Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, eventueel informatie van de motorfiets en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!
**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.
Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad
Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.
Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon nummer 06 41488250
Openingstijden:
Maandag op afspraak
Dinsdag op afspraak
Woensdag 09:00 - 17:30
Donderdag 09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten.
www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
Opties en Accessoires: 12 Volt aansluiting, ABS, Bagagerek, Kofferset, Originele uitlaat, Ruit in kleur
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 8-kleps, SOHC parallel 2-cilinder |
| Boring x slag | 73 mm x 73 mm |
| Cilinder inhoud | 670 cc |
| Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
| Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
| Vermogen | 47.6 pk / 35 kW bij 6250 tpm |
| Max. koppel | 60 Nm bij 4750 tpm |
| Koppeling | Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 12.4 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Diamant, steel pipe |
| Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
| Vering achter | Mono schokdemper, Pro-Link achtervork, 120mm veerweg |
| Remmen voor | 320 mm enkele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw ABS en sintermetalen remblokken |
| Remmen achter | 240 mm enkele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw ABS en kunststofremblokken |
| Voorband | 120/70-ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 160/60-ZR17M/C (69W) |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2255 mm |
| Breedte | 892 mm |
| Hoogte | 1165 mm |
| Zithoogte | 790 mm |
| Drooggewicht | 244 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | CTX700. Ontspanning troef.

Opstappen en wegwezen. Een moment waarvan elke motorrijder met volle teugen geniet. Vooral wanneer die plaatsneemt op de CTX700, onze nieuwste toercruiser. Ontspannen rijden krijgt hier immers absolute voorrang: met dank aan o.a. de standaard Honda's unieke Dual Clutch Transmission die bijdraagt tot sportief, soepel en comfortabel rijden - ideaal om de dagelijkse stress ver achter zich te laten.

De 48 pk sterke, opvallend gestylede machine is perfect afgestemd op de rijbewijsklasse A2 en belooft ontspannen rijplezier. Voor de aandrijving zorgt een nieuw ontwikkelde tweecilinder die optimaal harmonieert met het moderne, comfortabel afgestelde rijwielgedeelte. De rechte zithouding draagt bij tot een bijzonder vlotte handling, die men op het eerste gezicht niet van zo'n bike verwacht. En de rijder nog beter laat ontspannen. |
Al meer dan 20 jaar ervaring in motorfietsonderhoud, en metaal werken.
 |
Motor Metaal Lelystad |
|
Wigstraat 25
Lelystad
Plan de route
|
 |
06-41488250
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken