Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 ASPENCADE - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
GROEN
Vermogen:
Teller:
75.483 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1996
Garantie: Afl pakket meerprijs

Ervaar het toppunt van touring-luxe! Deze prachtige Honda GL 1500 Aspencade uit 1996 staat garant voor comfortabele en stijlvolle kilometers.

De Hoogtepunten:
Legendarische 1520cc Zescilinder: Ongekend soepel, krachtig en betrouwbaar.
Optimaal Comfort: Ruime koffers, topkoffer en een zitpositie die u uitnodigt voor lange reizen.
Compleet Uitgerust: Cruise control, luchtvering en een tijdloos design.
Dit is uw kans om een stukje motorhistorie te bezitten dat nog jaren meegaat.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion