Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING ABS - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
CHAMPAGNE METAL
Vermogen:
Teller:
154.649 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2004

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion