Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING C-ABS - 2012

59414 Mls
ROOD METALLIC
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
honda - gl-1800-goldwing-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

Mooie Goldwing 1800 met o.a.:

Hand en buddy verwarming
Dubbele antenne
Chroom details

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Dual Combined Brake System




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion