Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING - 2002

64163 Mls
Beige
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
honda - gl-1800-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een in keurige staat verkerende Honda GL 1800 GoldWing 6 cilinder.
  • Keurige motorfiets ook onder de kappen
  • Bouwjaar 2002
  • Teller 64164 mile (102657 km) 
  • Vermogen 87 kW (118 pk)
  • Gewicht 415 kg
  • Aandrijving: Cardan.
  • Reserve sleutel aanwezig.
  • Instructie boekje aanwezig.
  • ABS: nee
  • Garantie 3 maanden.
  • Inclusief gratis afleveringsbeurt.
Een keurige Honda GL 1800 GoldWing deze verkeerd zowel technisch als uiterlijk in goede staat.

U bent van harte welkom in Heerenveen!
Wel raden wij u aan om vooraf even te bellen over actuele beschikbaarheid.
  • Financiering mogelijk.
  • Per maand betalen mogelijk
  • Wij bezorgen door heel Nederland (tegen een kleine vergoeding)
  • We zijn een door RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
  • Eigen werkplaats voor onderhoud, service en reparatie.

Uiteraard kun je telefonisch 06-28145988 terecht met al je vragen.
We zijn geopend van maandag t/m vrijdag (zaterdag en s avonds op afpraak geopend)
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur
Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
telefoon 0513-628566
mobiel 06-28145988






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Fit Motoren Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion