Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda GL 1800 Goldwing met een KM stand van 80177 mijl die vanaf 2009 hier altijd in onderhoud is geweest met dus de facturen aanwezig.
Banden zijn van: voor 11-2016 Dot
achter 27-2017 Dot
Het betreft hier een meeneemprijs zonder garantie.
- Goldwingspecialist van Limburg
- Gunstige financiering mogelijk
- Op maandag gesloten!
- We houden ons voornamelijk bezig met onderhoud ,reparaties, onderdelen, schade-taxatie en -reparatie aan alle Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW en Triumph.
- Voor eventuele vragen kunt u altijd mailen naar info@hensmotoren.nl
- Voor eventuele vragen via de whats app
06-28172858
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 6-cilinder boxer, 4-takt |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 1,832 cc |
Comp. verhouding | 9,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 119,2 pk / 87 kW bij 5,500 tpm |
Max. koppel | 167 Nm bij 4,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf |
Remmen achter | Enkele schijf |
Voorband | 130/70-R18 63H |
Achterband | 180/60-R16 74H |
Wielbasis | 1,690 mm |
Lengte | 2,635 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1,455 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 363 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
- Reparatie
- Onderhoud
- Revisie
- Onderdelen
- Accessoires
- Ophaalservice
- Zadelbekleding
- Schade/Expertise/Herstel
- Alarminbouw SCM gecertificeerd
- RVS remleidingen
- Verkoopbemiddeling
- Helmen
- Bandenservice
- Verkoop gebruikte motoren
 |
Hens Motoren |
|
Voltaweg 4
Maasbree
Plan de route
|
 |
077-3828458
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken