Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X C-ABS - 2013

Garantie: Ja
22468 Km
Zwart
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
in zeer nette staat verkerende NC700X ABS.

35 kw op kenteken.
A2 rijbewijs.
maar ook een hele leuke motor voor het zware rijbewijs, fijne vermogensafgifte met genoeg koppel onderin.
daarbij is hij ook nog heel zuinig in brandstof verbruik.


IXIL sportdemper met uitneemare decibel killers.
voorzien van E-keur.

kan ook geleverd worden met originele uitlaat.

Givi topkoffer, nieuw model.
ook de steun is gemakkelijk te monteren of demonteren.

mooie zwarte V-trec rem en koppeling hevels, deze zijn instelbaar.

Fijne opbergruimte waar bij de meeste motoren de benzine tank zit.
hier past zelfs een helm in.

de benzine tank zit onder het zadel.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreŽerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuŁm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2019 Motoroccasion