Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2013

Garantie: Nee
39808 Km
Wit
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NC 700 X in de Automaat uitvoering.

Super zuinige motorfiets met handige opbergvak.

Achterband is net nieuw maar ook voor is deze nog top.

Voorzien van een set Givi zijkoffers , handkappen , hoge en lage ruit, valbeugels met extra lampen erop.

Motor net binnen nog niet gepoest maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, Kofferset, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek, Net bij ons binnen nog niet gepoetst maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.

NC 700 X in de Automaat uitvoering zeer compleet uitgerust.

Voorzien van een 3 delige kofferset, zijkoffers origineel van Honda( daardoor word de achterkant minder breed) valbeugels met extra lampen, hoge en lage ruit en een set handkappen.

Net voorzien van een nieuwe achterband maar ook voor is deze nog top.

Foto's van de motor gaan nog volgen.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion