Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
ROOD
Vermogen:
Teller:
18.927 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
honda - nc-700-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013
Garantie: Afl pakket meerprijs

Nette Honda NC 700 X voorzien van hoog windscherm. Motor is standaard 35Kw dus uitermate geschikt voor het A2-rijbewijs/code-80 rijbewijs. Op de plaats van de benzinetank zit een ruim opbergvak, ideaal voor dagelijks verkeer.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PEUGEOT
© 2000 - 2025 Motoroccasion