Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
WIT
Vermogen:
Teller:
14.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Deze NC750X is in zeer goede staat! - ABS - Super handige bagageruimte - Laag Zwaartepunt - Fijne Rechtop zit positie - Zeer zuinig in verbruik en een oerbetrouwbare motor - Michelin Banden - 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Snoek Motoren
Middenweg 480
Heerhugowaard
Plan de route
072-5712241
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion