Nieuwsbrief:

HONDA  NM4 VULTUS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Matzwart
Vermogen:
41 kW
Teller:
17.070 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
honda - nm4-vultus
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda Vultus NM-4  in Matzwart

Een icoon van het designteam van Honda, ongeveer 10 jaar na de baanbrekende Rune kwam Honda met de Vultus.
Gebaseerd op de nachtelijke avonturen in Neo-Tokyo in de futuristische style van de Akira Manga reeks zag de Vultus het levenslicht.
Zo is deze design motor geintroduceerd niet op de motorbeurs maar op de Comic-Con de grootste Anime en Comic / Stripbeurs ter wereld.
Een superstrak, futuristisch design met diverse unieke handigheden bijvoorbeeld verborgen opbergvakken en een opklapbaar bijrijderszitje wat een bestuurders rugsteuntje wordt. 
 
Ondanks de radicale styling is de Vultus verbazingwekkend toegankelijk, een prettige zithouding en de automatische DCT versnellingsbak die ook zelf te schakelen is met schakelflippers.
De Vultus dankt zijn zeer goede stuurgedrag aan het gedeelde frame met de NC-750 en een zeer laag zwaartepunt dankzij het 62 graden gekantelde motorblok.

Deze Vultus is origineel Nederlands en door Selling Motorbikes in Amsterdam onderhouden.

09/09 2015 is de Vultus nieuw geleverd 
26/05 2016 kreeg de Vultus de  1.000 km beurt   bij        833 km
06/10 2021 kreeg de Vultus nieuwe banden         bij     5.893 km
27/01 2022 kreeg de Vultus een nieuwe ABS ring bij    7.657 km
12/07 2022 kreeg de Vultus een onderhoudsbeurt bij   9.147 km (beurt/ DCT Filter/ Akrapovic)
25/04 2023 kreeg de Vultus rondom nieuwe remmen 13.922 km
07/07 2023 kreeg de Vultus een onderhoudsbeurt bij 15.276 km (beurt / DCT Filter)
26/10 2024 kreeg de Vultus set nieuwe banden    bij  16.798 km
 
Al het onderhoud uitgevoerd door Honda Dealer Selling Amsterdam, facturen compleet aanwezig.
Wij leveren de Vultus af met afleverbeurt en garantie zonder daar een meerprijs voor te berekenen.

Kom langs voor een proefrit of bel voor info 072-5119292
 

 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Axels Bike Shop
Pascalstraat 8
Heerhugowaard
Plan de route
072-5119292
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion