 |
| Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 680 cc |
| Comp. verhouding | 10.0:1 |
| Kleppen | 8-kleps SOHC |
| Brandstof toevoer | PGM-FI elektronisch brandstofinjectie |
| Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
| Vermogen | 66 pk / 48.3 kW bij 8000 tpm |
| Max. koppel | 66.2 Nm bij 6500 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | 2.571 (36/14) |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19.7 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Diamond; steel twin-spar |
| Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
| Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 122,5 mm veerweg |
| Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
| Remmen achter | 276 x 6 mm remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
| Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
| Achterband | 150/70 ZR17 (69W) |
| Wielbasis | 1476 mm |
| Lengte | 2218 mm |
| Breedte | 810 mm |
| Hoogte | 1320 mm |
| Zithoogte | 806 mm |
| Drooggewicht | 236, 239 (ABS) kg |
| Leverbare kleuren | Pearl Concours Black, Bloom Red Metallic, Spangle Silver Metallic |
| Beschrijving | De veelzijdige motor voor woon- werkverkeer

Of je hem nu gebruikt voor het dagelijkse woon-werkverkeer of voor een leuke weekendtrip: de Deauville heeft een ongeëvenaarde reputatie als allrounder. De huidige Deauville, geeft nog meer rijplezier, comfort en prestaties. Hij is uitgerust met een groter en sterker 8-kleps 700cc V-twin motorblok, voorzien van een soepel reagerende brandstofinjectie, waarmee je moeiteloos het dagelijkse verkeer doorkruist, maar ook heerlijk kunt toeren in de bergen. |