Nieuwsbrief:

HONDA  SCV 100 LEAD - 2006

Garantie: Nee
11041 Km
Antraciet
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
honda - scv-100-lead
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Technisch en uiterlijk verkeert deze motorscooter in prima staat.
Starten doet deze Lead wat moeilijk en de kickstarter is defect.
Met een rijklaar gewicht van 108 kilogram is deze Honda zeer geschikt voor op de camper.
Prijs is rijklaar, zonder garantie zo meenemen.
 
  • Begonnen in 1975 en nog helemaal actueel. Roadrunner is een zelfstandige, makkelijk bereikbare motorzaak in Velp. Onze klanten komen intussen uit heel Nederland. Bij ons worden kopers klanten. En dat wordt door verteld.  
    Dat komt ook door dat ons aanbod vanaf ´een goede motor voor een marktplaats prijsje´, via een mooie klassieker tot en met een ZGAN topstuk loopt. Een groot deel van onze occassions hebben we nieuw geleverd. De onderhoudshistorie van die machines is dus 100% bekend.
    Daarbij weten we in de showroom en in de werkplaats goed waarmee we bezig zijn. En natuurlijk nemen we zowel beginnende als vrouwelijke motorrijders net zo serieus als de bikkels die alle alle seizoenen doorrijden
    Voor al die mensen hebben we ook een uitgebreid aanbod aan kleding, helmen, laarzen, handschoenen en accessoires.
    En ook onze koffie kan het vergelijk met de concurrentie aan.
    We zeggen keurig ´u bent welkom´. Maar we bedoelen natuurlijk gastvrij ´Je bent welkom´
     





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Roadrunner Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Brooklands" betekent: Racebaan in Engeland vlakbij Weybridge. In 1907 werd hier de eerste TT-motorrace verreden. De hoogtijdagen van het circuit lagen in de jaren twintig, toen veel motorfietsmerken wereldwijd met elkaar wedijverden op dit circuit. Het betekende eveneens de hegemonie van de Britse motorfietsindustrie die met Norton, AJS en Douglas sterk was vertegenwoordigd bij de winnende coureurs van die dagen, waaronder de bijna onverslaanbare Ier Stanley Woods. Woods heeft meer races verreden dan wie ook. Zijn eerste wedstrijd reed hij op achttienjarige leeftijd op Brooklands met een Cotton in 1923. Zijn laatste race, een Junior-race reed hij in 1939 op een Velocette. In 1932, 1933 en 1935 won Woods twee TT-races in één week. De snelle Ier maakte gedurende de jaren dertig uitstapjes naar andere, zelfs niet Britse merken als Husqvarna, Guzzi en dkw . Het Brooklands-circuit bleef in gebruik tot het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog. In 1939 werd op die plaats de Vickers-Armstrong-vliegtuigfabriek gebouwd. Het circuit op het eiland Man, waar nu de TT-races worden verreden is sindsdien naast *Brands Hatch Engelands beroemdste motorcircuit.
© 2000 - 2020 Motoroccasion