Nieuwsbrief:

HONDA  SH 300i / ABS - 2019

Garantie: Ja
Nieuw
MAT GRIJS
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
honda - sh-300i---abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Nieuw: Ja
Fabrieksgarantie: 24 maanden


De grootste Honda-Multibrand dealer van West Nederland,
Wij hebben door Honda opgeleide monteurs,
Bij ons is bijna niks onmogelijk, en wij zijn u graag van dienst.

Hans van Wijk Motoren, is begonnen in 1981 en sindsdien uitgegroeid tot de grootste motorzaak van de Benelux (5500m2) Your Lifestyle Shop.

Voor meer informatie kunt u ons bereiken op;

Email; verkoop@hansvanwijk.nl
Telefoon; 079-3619013
www.hansvanwijk.nl

Openingstijden;

LET OP MET Feestdag andere openingstijden
WERKPLAATS Gesloten op Vrijdag avond en Zondag

Maandag- gesloten
Dinsdag 9.00 tot 18.00
Woensdag 9.00 tot 18.00
Donderdag 9.00 tot 18.00
Vrijdag 9.00 tot 21.00 (in de winter periode geen koopavond)
Zaterdag 9.00 tot 17.00
Zondag 12.00 tot 17.00 (werkplaats is gesloten)
(koopzondag van April tot September)

Adres;
Goudstraat 97
2718RD Zoetermeer




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hans van Wijk motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2019 Motoroccasion