|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 90° V-4 |
Boring x slag | 78|66 |
Cilinder inhoud | 1261 |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | 16 kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI Elektronische benzineinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 126|93|8000 |
Max. koppel | 125|6000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.571 (36/14) |
Overbrenging | Cardan met geïntegreerde transmissiedempers |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 29 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; triple-box-section aluminium twin-spar |
Vering voor | 45 mm telescopische vork met cardridgedemper, 120 mm veerweg |
Vering achter | Enkele schokdemper met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping, 123 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 310 x 5 mm hydraulisch bediende remschijven met ABS, gecombineerde 3-zuiger remklauwen en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 316 x 7 mm hydraulisch bediende remschijf, gecombineerde 3-zuigerklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR 18 M/C (59W) |
Achterband | 170/60 ZR 17 M/C (72W) |
Wielbasis | 1490 |
Lengte | 2270 |
Breedte | 860 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 329 |
Leverbare kleuren | Candy Glory Red, Digital Silver Metallic, Pearl Cosmic Black, Achilles Black Metallic, Candy Graceful Red, Digital Silver Metallic |
Beschrijving | De Honda ST1300 Pan European combineert het beste van twee werelden: sportief rijgedrag en luxe toercomfort. Dankzij de grote 29-liter benzinetank en het lage brandstofverbruik rijdt u uren door op de toermotorfiets. Bovendien beschikt deze comfortabele motor over een vernieuwend hydraulische remsysteem en ABS. Zo behoudt u volledige controle over de Pan European. Dit maakt dat deze toermotorfiets geschikt is voor een sportieve tocht door de bergen én voor touren door de grote stad.
|