Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Rood
Vermogen:
127 kW
Teller:
53.748 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-1200-f
honda - vfr-1200-f
honda - vfr-1200-f
honda - vfr-1200-f
honda - vfr-1200-f
honda - vfr-1200-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette VFR met speciaal zadel, tankpad, cardan, Akra
  • Welkom bij Motorplanet Almere
    Deze motorfiets word je aangeboden door BOVAG Dealerbedrijf Motorplanet Almere, de Kawasaki dealer van Flevoland met meer dan 700m2 motorplezier! Naast nieuwe Kawasaki motoren hebben wij in onze showroom ook altijd een ruime selectie occasions met BOVAG garantie op voorraad. Daarnaast beschikken wij over een eigen werkplaats en een zeer uitgebreide kledingshop.

    Motorplanet Almere is jouw Kawasaki dealer en Honda specialist voor de regio Emmeloord, Lelystad, Dronten, Almere, Hilversum, Laren, Blaricum. Nieuwsgierig geworden? Loop dan gerust eens bij ons binnen, je bent van harte welkom!

    Geïnteresseerd in deze motor?
    Bel voor meer informatie met 036-534 6886 of chat direct met ons via Whatsapp op 06-1420 2009
    Inruil van je huidige motor, auto of boot is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering. 

    Motorplanet Almere
    Markerkant 15-18
    1314 AX Almere
    Tel: 036 – 534 68 86
    Whatsapp: 06-14202009
    E-mail: info@motorplanetalmere.nl
    www.motorplanetalmere.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00
    Zondag & Maandag: Gesloten

    Kijk voor ons complete aanbod op WWW.MOTORPLANET.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorplanet Almere
Markerkant 15-18
Almere
Plan de route
036-5346886
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion