Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
ROOD
Vermogen:
95 kW
Teller:
30.479 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VFR 1200 X CrossTourer vorige eigenaar was bijzonder zuinig op zijn motor! Deze motor staat hier in de showroom te glimmen en staat klaar voor nieuwe avonturen! Afl klaar met 12 maand garantie en geen extra kosten!

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Alarmlichten, Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Boekjes aanwezig, Boordcomputer, Dealeronderhouden, Gear indicator, Historie aanwezig, Kijk ook naar onze andere adv!, Klokje, Kofferset, Led Verstralers, Meer dan 35 kW (categorie A), Middenbok, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Topkoffer, Tractioncontrol, Valbeugels, Verhoogd windscherm, Verwarmde Handvaten, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Wim ter Braake Motoren
Nijverheidsweg 8
Nijeveen
Plan de route
0522-492255
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion