Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1994

Bouwjaar:
1994
Kleur:
.
Vermogen:
39 kW
Teller:
28.318 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

In opdracht van een klant te koop.

Leuke vt1100 start rijd en remt goed.

Wel wat poetswerk aan.

Hier en daar een plekje leuke motor voor weinig geld.

Zelf nalopen en netjes maken.

Geen garantie zo meenemen bouwjaar 1994 km stand 28318 miles

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Hoof Motoren
Aldebaranstraat 1
Spijkenisse
Plan de route
0181-626215
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion