Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C3 SHADOW - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
ROOD METALLIC
Vermogen:
42 kW
Teller:
62.352 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
honda - vt-1100-c3-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: - - -

Honda VT 1100C3 Shadow AERO


- Kenteken: MP-TD-36
- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 62352 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood Metallic
- Motorinhoud: 1099 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 42 kW / 57pk
- Ledig gewicht: 300 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm


Fantastische vt1100 c3

Chroom in topstaat!!

zeer nette motor

duozit is aanwezig!!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion