Nieuwsbrief:

HONDA  X-ADV - 2018

Garantie: Ja
23627 Km
HRC
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
honda - x-adv
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze schitterende ADV verkopen wij in opdracht van een klant. Dit exemplaar is mooi compleet met diverse opties en wat mij beteft in de mooiste kleurstelling. Een alles kunner die bewezen betrouwbaar is en bijzonder goede rij-eigenschappen heeft.

= Bedrijfsinformatie =

Handelen doen we liever persoonlijk telefonisch of beter nog naast de motor. OPENINGSTIJDEN: Om u de aandacht te kunnen geven en er voor te kunnen zorgen dat u kunt proefrijden werken wij op afspraak. We zijn een klein team dus aanwaaien kan soms een gesloten deur betekenen. tel. 0640871516 tiel@solomoto.nl VOOR BEZOEK IS HET VERSTANDIG OM EVEN VOORAF AAN TE GEVEN. IK WERK ALLEEN EN DAAROM KAN HET VOORVALLEN DAT IK EVEN WEG BEN. zondag enkel op afspraak maandag enkel op afspraak DI: 9:30-12:00 (OP AFSPRAAK) WOE: 9:00-17:30 uur DO: 9:00-17:30 uur VRIJ: 9:00-17:30 uur ZA: 9:00-16:00 uur BUITEN DEZE TIJDEN ZIJN ER UITERAARD OOK MOGELIJKHEDEN MAAR BEL DAAR EVEN VOOR 0640871516




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2023 Motoroccasion