Nieuwsbrief:

HONDA  XL 1000 V VARADERO - 2001

Garantie: Ja
48000 Km
Rood/grijs
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
honda - xl-1000-v-varadero
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Nette Varadero met lage km-stand, valbeugels, middenbok, scottoiler en Kappa 48 ltr. topkoffer.

Prijs incl. afleverbeurt en 3 mnd. garantie 3490 euro. Dus geen extra kosten.
  • Interesse? Neem contact met ons op voor meer info of om de motor te komen bekijken! We reageren niet op biedingen en vragen naar de uiterste prijs.

    Wij hanteren een strenge selectie bij de inkoop van onze occasions, die dus technisch en optisch in uitstekende staat verkeren. De motoren worden geleverd met een afleverbeurt en 3 of 6 mnd. (Bovag)garantie, tenzij anders vermeld of door u anders gewenst.





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Boxtel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is ge´nteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2019 Motoroccasion