Nieuwsbrief:

HONDA  XR 600 R - 1987

Bouwjaar:
1987
Kleur:
Rood
Vermogen:
7 kW
Teller:
430 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette motor, frame is nieuw gespoten, start in een trap, zgan banden, rijdt en remt goed. Ideale motor om offroad te rijden. Originele teller is er ook bij. De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt.  Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
  • HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
    Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
HH Motoren
Walserij 71
Noordwijkerhout
Plan de route
0252372703
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion