Nieuwsbrief:

HONDA  XRV 750 AFRICA TWIN - 1998

Garantie: Ja
81000 Km
WIT
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
honda - xrv-750-africa-twin
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
nette xrv750 met spec uitlaat, valbeugels, topkoffer, verstelbare a schokbreker, voor nog heel veel fijne km
  • LET OP! Wij zijn verhuisd naar de Penningweg 30 in Zaandam.
     

Opties en Accessoires:
Bagagerek, dempers, andere en uitlaatsystemen, Sportuitlaat, stuur, ander, valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Gilex Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2020 Motoroccasion