Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 125 - 2022

Garantie: Nee
4899 Km
Zwart
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van eerste eigenaar deze Svartpilen 125.

Motor heeft nog zeer weing gelopen slechts
4900 KM en dat is de hele motor aan te zien.

Los zit hierbij een Leo Vince uitlaat .

Ook zit er een andere tussendemper onder.

Alle originele onderdelen zitten erbij.

Dus zoek je een lichte of A1 11 KW motorfiets kom hem bekijken en maak een proefrit.

Ingeruild bij een andere motorzaak op een nieuwe motorfiets daar van over genomen.

Motor staat klaar.voor een proefrit en of bezichtiging.

Inruil mogelijk.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion