Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 401 - 2024

Garantie: Ja
3749 Km
White
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Husqvarna Vitpilen 401
Motor in zeer nette staat
Afkomstig van 1e eigenaar
Krachtige 400cc motor met 32KW (geschikt voor A2 rijbewijs)
Voorzien van:

  • End Bar spiegels
  • Verstelbare Rem/Koppeling hevel
  • Instelbare Wp Vering
  • Korte kentekenplaathouder
  • ABS 
  • Gear indicator 

Bouwjaar 04-2024 (Motor heeft Landelijke fabrieks garantie)
Km Stand 3748
Slijtage delen zo goed als nieuw

Inruil / Financiering mogelijk
Motor kan direct afgehaald worden
Gratis tenaamstelling incl 5 dagen ALL-Risk dekking

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00- 18:00
Za         08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion