Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
BLACK METALLIC (ZWART METALLIC)
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

NIEUW!! DE LAATSTE MODEL in prijs verlaagd Excl. afleverkosten
In verkoopprijs is de verlaging reeds verwerkt

2 jaar Fabrieksgarantie en 3 jaar aanvullend beperkt!

1768 cc V-Twin Power plus, koppel 178 Nm met 122 pk
Sleutelloos starten
Drie rijmodi, Regen, Standaard en Sport
Afstand afsluitbare harde zadeltassen
Cruise control en USB-laadaansluiting
6,5" luidsprekers van 100 watt
Helaas een klein krasje in de showroom opgelopen....

Wij zijn Indian Motorcycle exclusief dealer en hebben doorgaans alle Indian modellen in de showroom staan.

Ook hebben wij diverse modellen beschikbaar voor een testrit.

In onze showroom hebben wij de uitgebreide Indian kleding en accessoire collectie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion