Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF BOBBER DARK HORSE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK SMOKE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt
EU verantwoordelijke: JeeGee Motors BV Curieweg 6 a 2408 BZ ALPHEN AAN DEN RIJN, NL 0172-432850

€ 1000,- KORTING EN EEN GRATIS GESELECTEERDE INDIAN JAS!! OP=OP

24 maanden Fabrieksgarantie + 3 jaar aanvullend beperkt

luchtgekoelde Thunderstroke 116, koppel 162 Nm 4 inch Ride Command Touchscreen,3 Rij modi, Tour, Sport en Standaard, Bluetooth, Navigatie, Snelheid en Toerental
Full led-verlichting
Sleutelloos starten, USB, Cruise Control en ABS

Ook leverbaar in andere kleuren en modellen:
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/
Prijs is exclusief aflever-en registratiekosten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion