Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Referentienummer: 10169
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Bijzonder veelzijdig:
Bij de FTR-modellen heb je de voetsteunen recht onder je en het stuur ter hoogte van je middel. Zo kun je je rijpositie onderweg gemakkelijk variëren, van agressief op het moment dat je dat wilt tot ontspannen voor comfortabel toeren.

Krachtig:
De combinatie van de krachtige 1203 cc vloeistofgekoelde V-twins en het wendbare rijgedrag staat garant voor dynamische en opwindende rijsensaties.

Minimalistische styling
De FTR's zijn wars van iedere opsmuk. Alles heeft maar één doel: een geweldige rijervaring.

EEN COMBINATIE VAN STIJL EN PRESTATIES
Met de in de American Flat Track-competitie opgedane ervaring zet de iconische FTR de traditie voort met nog meer verfijning. Deze motor brengt voor straatgebruik geschikte prestaties, gebruiksgemak en controle naar een tot nu toe ongekend niveau. Deze ongeëvenaarde Amerikaanse V-twin staat klaar voor je volgende avontuur.
Motortype: Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud: 1203 cc
Boring x Slag: 102 mm x 73.6 mm
Compressieverhouding: 12.5:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem: Gesloten brandstofinjectiesysteem / 60 mm boring

Prestaties:
Maximaal koppel RPM: 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 118 Nm

Kleur/graphics: Black Metallic, Stealth Gray / Orange Burst
Fabrieksgarantie: 2 jaar
Standaarduitrusting: ABS, cruise control
Verlichting: Led-koplamp, led-achterlicht/-richtingaanwijzers
Meters: 4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion